Üdvök! Welcome!

!ברוכ'ם הבא'ם

Ki az a Mordekháj? Mi az az Erec?
Who's Mordechai? What's the Holy Land?

Médiapartnerek

szombat fejlec

-

hirolvaso.jpg

Támogatók

haver.jpg

Új hozzá- és beszólások

  • castanea: Én is mélységesen emberinek érzékelem a 28. verset. Nekem kb. a következőről szól: mivel az Örökké... (2013.07.21. 19:12) Helyiek és tört-helyiek
  • castanea: Premier plán. Tudom, blogfasiszta vagyok. (2013.07.17. 16:31) Cuki állatos kép
  • castanea: @hillaby: Megnéztem. Stimmel. (2012.08.25. 15:07) Két kérdés
  • Fekete Sámuel: A Tanach sugalmazott mű. Ez azt jelenti, hogy bár emberek írták, de az örökkévaló vezérelte a kezü... (2012.08.23. 11:34) Ellentmondások a Tanakhban
  • Ööö: @mordechai: azért vicces (bár nevetni nem tudok rajta), hogy egy tartományi főváros néhány éves ve... (2012.08.22. 00:02) Tüntetés a judeonácizmus ellen

2012.08.12. 08:52 mordechai

Megjegyzés

Pár órán belül indulok Palesztinába. Természetesen mindkét szállásadómtól elfelejtettem megkérdezni, hogy lesz-e internethozzáférésem, úgyhogy ha néma vagyok, az nem azért van, mert lecsuktak az izraeli határon mint komcsi provokátort vagy mert túszul ejtett a Hámász, hanem egyszerűen technikai okok miatt.

A menetrend a következő:

  • Aug. 12-13: Ramallah
  • Aug. 14: Bét Lechem
  • Aug. 15: Hebron, este már Jeruzsálem

Ramallahban egy bosnyák haverral és egy palesztin aktivista kollegával fogok nyomulni, Bét Lechemben egy arab szakos angol hippivel, aki másnap lekocsizik Hebronba, és hát akkor miért ne tartanék vele... Aztán Jeruzsálemben a 19-én induló repülőmig hátralévő időt egy Jews for Jesus-os fiúnál fogom tölteni. Izgi.

Szólj hozzá!

Címkék: palesztina turistáskodás


A bejegyzés trackback címe:

https://mordechai-in-da-holy-land.blog.hu/api/trackback/id/tr854707860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása