Üdvök! Welcome!

!ברוכ'ם הבא'ם

Ki az a Mordekháj? Mi az az Erec?
Who's Mordechai? What's the Holy Land?

Médiapartnerek

szombat fejlec

-

hirolvaso.jpg

Támogatók

haver.jpg

Új hozzá- és beszólások

  • castanea: Én is mélységesen emberinek érzékelem a 28. verset. Nekem kb. a következőről szól: mivel az Örökké... (2013.07.21. 19:12) Helyiek és tört-helyiek
  • castanea: Premier plán. Tudom, blogfasiszta vagyok. (2013.07.17. 16:31) Cuki állatos kép
  • castanea: @hillaby: Megnéztem. Stimmel. (2012.08.25. 15:07) Két kérdés
  • Fekete Sámuel: A Tanach sugalmazott mű. Ez azt jelenti, hogy bár emberek írták, de az örökkévaló vezérelte a kezü... (2012.08.23. 11:34) Ellentmondások a Tanakhban
  • Ööö: @mordechai: azért vicces (bár nevetni nem tudok rajta), hogy egy tartományi főváros néhány éves ve... (2012.08.22. 00:02) Tüntetés a judeonácizmus ellen

2012.07.20. 12:06 mordechai

Izraelben a helyzet változatlan

Múlt pénteken a Women in Black nevű pacifista szervezet tüntetésébe botlottam. Nagyon komoly volt, mint ahogy arról a fotóm is tanúskodik:

tunti.jpg

A szervezet önmeghatározása:

Who are Women in Black?
Women in Black is a world-wide network of women committed to peace with justice and actively opposed to injustice, war, militarism and other forms of violence. As women experiencing these things in different ways in different regions of the world, we support each other's movements. An important focus is challenging the militarist policies of our own governments. We are not an organisation, but a means of communicating and a formula for action.

Forrás: womeninblack.org

Volt ellentütetés is, legalább annyira hatalmas embertömeget megmozgatva, mint a sötét csajok:

tunt2.jpg

Megjegyzem, katonai állomást létesítettek a jesiva melletti Függetlenségi parkban. Tegnap, mikor jó szokásomhoz hűen ebédszünetben kimentem a parkba kajálni, a mellettem lévő padon a szomszédban székelő amerikai konzulátus két fegyveres biztonsági őre zabált lelkesen, előttem pedig száz "napbarnított, gyöngyöző homlokú" katona masírozott fényesre csiszolt géppuskákkal.

Szólj hozzá!

Címkék: video izrael palesztina photo jeruzsálem hadsereg


A bejegyzés trackback címe:

https://mordechai-in-da-holy-land.blog.hu/api/trackback/id/tr214667828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása